برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

ما هم بخونیم به یاد ۴-۵ سال پیش

عاشق که.........نیستیم خدا را نه من نه تو

یا عشق با منوتوست یا نه من نه تو

تا دل نداده ایم به آب ونسیم وابر

راهی نمی بریم به دریا نه من نه تو

حتی در آستانه دریا بدون عشق

 هرگز نمیشویم شکوفا نه من نه تو

اینست راز زندگی ما که هرچه هست

نشکسته ایم عهد وفا را نه من نه تو

آری حقیقتی است که ما بی امید هم

شب را نمیبریم به فردا نه من نه تو

از من جدا نشو به خدا عشق اگر نبود

نه درد ورنج بود نه دنیا نه من نه تو

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
شعر خوبی بود ولی اگر جمله ها را بشکنی و آهنگها را ردیف کنی شعر خوبی می شود موفق باشی
به من سر بزن

پژمان چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ http://emprator.blogsky.com

ما هم خوندیم
جالب بود شما هم بیا نوشته های مارو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد