برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

باقی صحبتا

خلاصه داشتم میگفتم .

بطور خلاصه وچکیده بعضی صحبتهای این همکلاسی عزیز که میگفت :

چه معنی داره ما مثل عربها که اصولا کثیف وسوسمار خور هستند .یه چیزای عربی رو بلغور کنیم به اسم صیغه .ما ایرانی هستیم چرا باید مثل اعراب عمل کنیم .بهتره .اصلا صیغه عقدی در کار نباشه .ازدواج ثبت شده چه معنی داره .بنظر من باید هرکس از هرکس دیگه خوشش اومد .برن تو یه جا با هم زندگی کنن.

اصلا چه معنی داره که زنها نمیتونن چند تا شوهر داشته باشن .؟

باید من به عنوان یه زن آزاد که این حق ذاتا برای من هست بتونم روزی با چند تا شوهر سرکنم .هر شب پیش یکیشون.

تازه طلاق وعقد واینا هم عربیه باید .مثل خارجیها(اینجا نگفت اگه عرب نه پس چرا خارجی آره    یا اصلا چرا عربها خارجی نیستن) هر وقت دلمون خواست بریم با هم .هروقت عشقمون کشید بیخیال شیم بریم .بچه مچه هم اگه این وسط درومد تقسیم.

اصلا اگه هم قراره ازدواج صورت بگیره باید به این شرط باشه که تمام اموال ودارایی های مرد توقیف بشه وبنام زنه بشه .تا خیال زن راحت باشه .

اصلا بنظر من تنها دلیلی که یه زن ایرانی نباید دوست پسر (مخفیانه از شوهرش) داشته باشه اینه که دوست دختر داشتن شوهره مبرهن نشده - یعنی اگه یه روز یه مردی پاشو کج گذاشت زنه قانونا باید مجاز به .داشتن چنین دوست پسر خوشگل(هر شب یکی) باشه.

 

در ادامه تعدادی از عقاید دیگر این خان از مناظر سیاسی .و.......... به سمع مبارکتون میرسه .

راستی قبل از اینکه به من یا اون توهین کنید .تکرار میکنم که دفاع بد؛ از هر چیزی ضرر بیشتری برای یه ایده داره