برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

برای خودم نوشتم شما هم بخونید

یادداشتهای سرگردان. خودمه میخوای بخون نظر بده وگرنه بازم بخون اگرنظر نمیخوای بدی عیب نداره بازم بیا

دوره ....

سلام به همه دوستای خوبم.

20 روز نبودم نشستم منفجر کردم .درس خوندم .ترکوندم.

تا حالا تو عمرم انقدر نخونده بود چوب تو آستین کتابام کردم.

زندگی برام تیره وتار شده بود.نمیتونستم هیچ تصمیمی بگیرمو .کاری انجام بدم.

نه تونستم آکواریوم خاک گرفته ام رو دوباره علم کنم .نه تونستم .ماشین قراضه بابام رو عروسک کنم.نه تونستم کار پول درآر راه بندازم با رفیق شفیقم.نه تونستم برم یه ماهیگیرکاردرست بشم. نه تونستم کامپیوتر درب داغونمو درست کنم .نه تونستم مثل بچه ی آدم فیلم یانگوم (جواهری در قصر) رو ببینم.

چی؟...............

خبر مرگم اومدم دکتری شرکت کنم .

 

منو دوتا رفیق شفیق دیگه ام فعلا منتظریم.

ببینیم چی میشه . هنوز کوفتگی درس مونده تو تنم. تا وقتی جواب امتحانه نیومده .دوران خوشیهامونه

بعدش معلوم نیست.باید برم بقیه سربازی یا .......